לקוח נכבד,
צוות “לילך” וכל המקושרים לאתר עושים כמיטב יכולתם על מנת לשרת אותך ואת צרכיך משנת 1975 ועד היום כבר 41 שנים ברציפות.
טובת הלקוח, מילוי רצונותיו ומענה לצרכיו עומדים אל מול עינינו ואנו מחוייבים להגינות ושקיפות מלאה.
שמות ותכונות המוצרים כולל תנאי המכירה, מועדי אספקה, תנאי התשלום, ארץ הייצור, המחיר, תנאי ההובלה וההרכבה ותנאי האחריות, הם פנינו והם מופיעים בכל דף מוצר.
המוצרים באתר כולל התמונות, תואמים למוצר המקורי, אולם, בחלק מהמקרים התמונות להמחשה בלבד(אם רשום מפורשות) ואין להתייחס אליהן כאל המוצר שיסופק.
הזמנת מוצרים
ניתן להזמין את המוצר המבוקש דרך האתר, בשיחה טלפונית או בפקס אל נציג “לילך” שיקבל ויטפל בהזמנתכם.
אם חלה טעות בהזמנה מכל סיבה , נעדכן אותך על הפרטים הנכונים על מנת שתוכל/י לאשר את ההזמנה או לקבל את כספך חזרה.
מועדון לקוחות
בהצטרפותך למועדון לקוחות הנך מאשר קבלת דיוור ישיר מ”לילך”.
תנאי תשלום
מחירי המוצרים כוללים מע”מ. המוצרים יסופקו ללקוח לאחר שהתשלום עבורם הוסדר. ימי המניין לצורך זמן אספקה יחושבו מיום אישור העיסקה בחברת האשראי ויכללו ימי עבודה בלבד.
הגנה על הלקוח
האתר מאובטח בטכנולוגית SSL וב PCI
אפשרויות תשלום
כרטיסי אשראי- כפוף לקבלת אישור מחב’ האשראי ולפי מס’ התשלומים שסוכמו עם הלקוח. פירטי כרטיס האשראי אינם נישמרים גם אם נימסרו טלפונית לנציג “לילך”.
צקים- כפוף לקבלת אישור מחב’ ביטוח הצקים של “לילך” ולאחר זיהוי הלקוח והחתמתו ע”י נציג לילך,וכרוך בעמלה נוספת
העברה בנקאית במזומן לחשבון “לילך”.
אחריות ושרות
כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הינם חדשים לחלוטין , אלא אם מצויין אחרת.
האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היבואנים/המשווקים המורשים של המוצרים- על פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשרות של כל מוצר.
במקרה של פגם קל במוצר הניתן לתיקון מיידי, נשמרת ללילך הזכות לתקן את המוצר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח תוך 16 ימי עסקים, אם לא, יוחלף בחדש או כספו של הלקוח יושב לו.
אספקת המוצרים
החנות ו/או הספק ידאגו לאספקת המוצר הנירכש לכתובת שמופיעה בדף ההרשמה תוך המועד הנקוב, אלא אם צויין אחרת.
שיטת המשלוח הינה באמצעות חב’ הובלות שתספק ללקוח את המוצר בביתו, על הלקוח לשלם את דמי ההובלה וההרכבה לנציג חברת ההובלות. אלא אם סוכם אחרת.
ניתן לבצע הובלה והרכבה עצמית, באישור החנות והספק, ובקבלת אחריות הלקוח על העיניין והמוצר.
במצב של הזמנות מיוחדות כמו מידות מיוחדות, גוונים מיוחדים, תוספות למינהן או כל דבר אחר שאינו בסטנדרט ייתכנו זמני אספקה ארוכים יותר.
לילך והספקים יפעלו לספק את המוצר לפי תנאי האספקה המופיעים בדף המכירה., עם זאת, לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקות במקרים של: כח עליון, מלחמה, פעילות איבה, מצבי חרום, ונזקי טבע, שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית תתאפשר אספקה במקום סמוך ומקובל ובתאום מראש עם הלקוח.
המוצרים יסופקו באמצעות הובלה רגילה ע”י סבלים בלבד עד קומה שלישית דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פרוק חלק מחלקיו.
במוצרים בהם יש צורך בהובלה חריגה כמו מדרגות מעל קומה שלישית, שימוש במנוף, צורך בפרוק חלקי המוצר מחוץ לבית לצורך הכנסתו או חריגים אחרים יחולו הוצאות ההובלה החריגה על המזמין.
מחירי ההובלה והרכבה המופיעים בדף המוצר מתאימים לאזורים בין הקריות בצפון לבאר שבע בדרום, ובתחום הקו הירוק.
ליישובים שאינם בתחום זה, יינתן מחיר הובלה והרכבה מיוחד ע”י מחלקת שרות של החנות.
מוסכם בזאת בין הלקוח ובין “לילך” כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העיסקה נשלח זה מכבר.
ביטול עסקה
- ניתן לבטל רכישת המוצר בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה., ע”י משלוח פקס או במייל.
- במקרה של ביטול רכישה שנעשה מחמת פגם במוצר או מאי התאמתו לפרטים שצוינו במודעת המוצר או בדף העיסקה, לא יחוייב המזמין בדמי ביטול ובדמי ההובלה.בכל מקרה אחר יעשה הביטול תוך חיוב דמי ביטול שהם 100 ₪ או 5% מערך המוצר (הנמוך מבינהם)והכסף יושב תוך 14 יום מיום קבלת הביטול.
- לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו או הורכבו בבית הלקוח אלא בהסכמת הספק והחנות.
- לא ניתן לבטל עיסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות עיסקה זו.
- לא ניתן להחזיר מוצרים שמידתם לא סטנדרטית או נושאים תכונות לא סטנדרטיות או שיוצרו במיוחד עבור הצרכן,
- החנות תהא רשאית לבטל עיסקה במקרים הבאים:
- נפלה טעות סופר חריגה וברורה ובתום לב במחיר המוצר או תיאורו.
- אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת שמנעה מהגולשים להשתמש באתר באופן תקין.
- במקרה של כח עליון, פעולות מלחמה, איבה ו/או כל דבר שימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
- במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
- הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונה בפקס או במייל.
- אזל המוצר מהמלאי תוך כדי או לאחר שהתבצעה המכירה, רשאים החנות או הספק לבטלה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
- החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת מוצר במחיר גבוה יותר אצל גוף אחר.
- במצב של ביטול או החזרה בהסכמה לאחר שהגיעו המוצרים לבית, הלקוח יישא בהוצאות הפרוק וההובלה חזרה.
- הוצאות הובלה והרכבה מלאות יחולו על הלקוח במצב של ביטול או החזרה בהסכמה גם אם מחירם היה כלול במחיר המוצר בגלל מבצע מסויים, או אם נתקבלה הנחה מיוחד להובלה על מס’ מוצרים.
מקום השיפוט
בכל מקרה של מחלוקת, סמכות השיפוט תהה נתונה לבית המשפט בבאר שבע.
שרות לקוחות ויצירת קשר
לילך- עושים את המיטב לתת מענה לכל שאלה, בעיה, או צורך, הקפדה על שרות טוב ויעיל ללקוחותינו חשובים לנו לא פחות מאשר ללקוחות.
ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות:
טל’ מס’: 1-700-700-247
פקס מס’: 08-9953535
במייל: lilachrahitim@gmail.com
שמחים לעמוד לרשותכם ולהנעים את חווית הקנייה.